IBCS Poland - integrator rozwiązań IT

Marek Szydełko
14.04.2021

IBCS Poland dostarcza nowoczesne rozwiązania IT, bazujące na kodach kreskowych, RFID, technologiach głosowych, RTLS i WLAN. Ponadto wdraża systemy informatyczne, które wspierają zarządzanie placówek handlowych, magazynem, zakładów produkcyjnych i operatorów logistycznych. W ofercie znajdziesz drukarki etykiet, czytniki kodów kreskowych, terminale mobilne, sieć WLAN i materiały eksploatacyjne.

IBCS Poland dostarcza nowoczesne rozwiązania IT, bazujące na kodach kreskowych, RFID, technologiach głosowych, RTLS i WLAN. Ponadto wdraża systemy informatyczne, które wspierają zarządzanie placówek handlowych, magazynem, zakładów produkcyjnych i operatorów logistycznych. W ofercie znajdziesz drukarki etykiet, czytniki kodów kreskowych, terminale mobilne, sieć WLAN i materiały eksploatacyjne.

Usługi serwisowe

IBCS Poland świadczy usługi serwisowe, obejmujące wnikliwą identyfikację zarówno własnych systemów informatycznych, jak i rozwiązań proponowanych przez Datalogic, Zebra Technologies, Cisco, czy Sobalt. Oprócz tego serwisuje systemy Honeywell, Cognex, Sick, Dlog, a w razie potrzeby również innych producentów. Firma proponuje różne plany serwisowe, dzięki czemu klienci mogą dopasować poziom ochrony inwestycji do swoich potrzeb.

Umowy serwisowe SLA określają mierzalne wskaźniki i wyniki, których oczekuje klient, a wykonawca jest zobowiązany dostarczyć. Chociaż wspomniane umowy istniały już od dłuższego czasu, stały się popularne kilka lat temu, kiedy usługi outsourcingowe zaczęły dominować w branży IT. To naturalne, że firmy delegując pewne zadania, chcą zachować pełną kontrolą nad jakością usług i odpowiednim wydatkowaniem zasobów. W związku z tym potrzebują pewnych wskaźników, takich jak czas pracy serwera strony internetowej/aplikacji, czas rozwiązywania zgłoszeń. IBCS Poland oferuje pomoc w siedzibie klienta, zdalny monitoring, a także regularne przeglądy i szkolenia. Decydując się na współpracę, przedsiębiorca może liczyć na całodobowe wsparcie systemu informatycznego.

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne

Jeśli interesuje Cię naprawa drukarek etykiet, skanerów kodów kreskowych, elementów WLAN lub terminali wózkowych i mobilnych, zakupionych w IBCS Poland, możesz skorzystać ze standardowej gwarancji udzielanej przez producenta. W zależności od rodzaju sprzętu okres gwarancyjny sięga od 6 miesięcy do 5 lat. Warto zaznaczyć, że gwarancja na oprogramowanie zaprojektowane w IBCS Poland uwzględnia zgodność funkcjonalności aplikacji z zamówieniem i projektem.

Audyt i konfiguracja bezpieczeństwa WLAN

Wspomniane usługi pozwalają ocenić stan bezpieczeństwa sieci WLAN i skonfigurować ją tak, aby spełniała najwyższe standardy bezpieczeństwa. W czasie audytu specjalista szuka luk w zabezpieczeniach w bieżącej konfiguracji, a następnie stara się rozwiązać napotkane problemy. W ten sposób IBCS Poland zwiększa kontrolę nad siecią bezprzewodową, spełniając potrzeby klientów. Umowy serwisowe SLA obejmują monitoring sieci LAN/WLAN, choć może też  być realizowany jako osobna usługa. Decydując się na takie rozwiązanie, masz pewność, że specjaliści na bieżąco obserwują działanie instalacji sieciowej, zdalnie wykrywając i rozwiązując problemy.

Usługi zarządzania urządzeniami mobilnymi

IBCS Poland świadczy konfigurowalną usługę internetową VisibilityIQ One Care,, zapewniająca pomoc techniczną poza zgłoszeniem usterek.. Oferuje również Visibility IQ, czyli szybko aktywowaną usługę opartą na subskrypcji, która gwarantuje szybki wgląd w dane dotyczące zasobów i sprawności komputerów mobilnych Zebra, drukarek sieciowych Link-OS i inteligentnych baterii. Pozwala uzyskać przydatne informacje predykcyjne, aby zmniejszać ryzyko przestojów, zanim wpłyną na działanie firmy.

Artykuł partnera.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie