Nie działa ci dobrze Netflix – to masz problem – takie jest oficjalne stanowisko firmy Netflix. Zgłaszany problem: na aplikacji Neftlix (Windows 10) oraz przeglądarkach Edge i IE nie wyświetla się obraz – widać tylko czarny ekran.
Jeśli nie pomogą te wskazówki: https://help.netflix.com/pl/node/12400#callus to wykonaj te kroki:
Jeśli używasz przeglądarki:
Jeśli używasz aplikacji Netflix:
Jeśli nadal nie działa oto oficjalna odpowiedź Netflixa na Twój problem (rozmowa przez chat z Panią Katarzyną, dnia 09.11.2016): „nasz dział techniczny powiedział, że w tej chwili nie mamy już innych kroków do wykonania, natomiast zdają sobie sprawę z tego, że problem występuje i aktualnie pracują nad jego rozwiązaniem.”
Przy próbie uzyskania odpowiedzi kiedy zostanie dokładnie (data) rozwiązany problem Netflix odpowiada, że wkrótce (czyli nie wiadomo kiedy).
Pozostawiam bez komentarza, także poniżej cytowaną rozmowę.
- - -
Oto więcej z rozmowy z działem wsparcia Netflix:
Netflix Katarzyna
ok. nasz dział techniczny powiedział, że w tej chwili nie mamy już innych kroków do wykonania, natomiast zdają sobie sprawę z tego, że problem występuje i aktualnie pracują nad jego rozwiązaniem.
Ty
czyli mogę liczyć na obniżenie abonamentu o 70 % do czasu rozwiązania problemu?
Netflix Katarzyna
nie możemy zaoferować takiej zniżki
Ty
To nie prawda. Mogą Państwo tylko nie chcą. Ponieważ Państwo są właścicielem jak i dysponentem usługi.
Netflix Katarzyna
nie jest to sytuacja, w której proponujemy zniżki na korzystanie z naszego serwisu. w tej chwili doradzam po prostu cierpliwość. mamy nadzieję, że problem zostanie jak najszybciej rozwiązany.
Ty
Usługa nie działa, co zatem możecie zaoferować klientowi, który płaci? Informacje: ze kiedyś to naprawimy? Przecież sama Pani rozumie, ze to kpina
Netflix Katarzyna
nasz serwis nie działa tylko na jednym urządzeniu - na aplikacji. do czasu naprawienia tego problemu, proszę korzystać z Netflixa na innym urządzeniu lub też na poprzez przeglądarkę.
Ty
Nie mam innego urządzenia. I kupiłem usługe by działa na tym. Brnie Pani w coraz większa paranoję: jak ktoś kupi samochód i mu sie popsuje, to serwis mu ma powiedzieć proszę jeździć innym samochodem? (…) Prosze o termin DOKŁADNY kiedy problem zostanie rozwiązany
Netflix Katarzyna
nie jesteśmy w stanie podać dokładnego terminu kiedy nasz dział techniczny naprawi ten problem. mogę jednak zapewnić, że postaramy się znaleźć rozwiązanie jak najszybciej.
Netflix Katarzyna
wspominał Pan wcześniej, że Netflix działa na przeglądarce Firefox, proszę w międzyczasie korzystać na przykład w ten sposób
Ty
W firefox - nie mam dzwięku 5.1, i wole aplikacje (lepsze sterowanie). + gorszy obraz.
Netflix Katarzyna
rozumiem. jest to jednak jakieś rozwiązanie, podczas gdy my zajmiemy się naprawianiem problemu.
Ty
Niestety nie jest to rozwiązanie dla mnie. Reklamujecie Państwo swoją aplikacje w raz z usługą i przy zamówieniu nie ma informacji o takich ograniczeniach. Zatem mam PRAWO oczekiwać jej bezwzględnego działania.
Netflix Katarzyna
jest to sytuacja, z której istnienia nasz dział techniczny zdaje sobie sprawę i zapewniam Pana, że będzie pracował nad jej jak najszybszym rozwiązaniem. bardzo prosimy o cierpliwość.
Ty
To tym bardziej powinna być informacja przy zamówieniu usługi.
Zatem TYM BARDZIEJ przysługuje mi rekompensata.
Netflix Katarzyna
oczywiście rozumiemy. są jednak pewne sytuacje lub problemy, których nie możemy przewidzieć. możemy zrobić tak: jeśli w ciągu miesiąca problem nie zniknie, proszę się do nas zgłosić ponownie, wtedy będziemy w stanie coś zaproponować.
Ty
Nie jest to zgodne z polskim prawem. Mają Państwo 14 dni na uznanie reklamacji. (…) Proszę mnie poinformować o rozstrzygnięciu reklamacji an e-mail; soluma@soluma.pl w ciągu 14 dni.
Netflix Katarzyna
nie mamy możliwości kontaktu z naszymi klientami drogą mailową. proszę w takim razie skontaktować się z nami za 14 dni, jeśli nie będzie postępu, to ponownie zadzwonimy do działu technicznego.
Ty
To w Państwa obowiązku leży kontakt z reklamującym usługę klientem. Nie znają Państwa przepisów prawa czy go nie respektujecie w Polsce?
Netflix Katarzyna
rozumiem, jednak nasz system fizycznie uniemożliwia nam tego typu kontakt z użytkownikami. prosimy o ponowny kontakt za 14 dni.
Ty
To proszę dostosować system do wymogów prawa. Co mnie to obchodzi jako klienta? Proszę respektować prawo...
(…)