Folia stretch to jeden z najbardziej popularnych materiałów do pakowania. Dlaczego jest uznawana za najlepszą? Jakie są jej zalety i do czego można ją zastosować? To wszystko w poniższym artykule.
Zalety folii stretch
Folia stretch jest przede wszystkim niezwykle uniwersalna. Dzięki temu, że jest przezroczysta, to zapakowane w nią przedmioty będą zawsze widoczne. Można ją stosować zarówno do pakowania żywności, jak i produktów przemysłowych. Każda firma może z niej korzystać, bo jest bezpieczna dla wszystkich materiałów. Skutecznie chroni przed uszkodzeniami, zabrudzeniami oraz zarysowaniami. Stabilizuje produkty, nawet w czasie bardzo długiej podróży. Folia stretch jest również wyjątkowo wytrzymała. Można za jej pomocą zabezpieczyć produkty, które mają bardzo różne kształty rozmiary oraz wagę. Jest również niezwykle elastyczna.
Jej zastosowanie ogólne i w przemyśle
Folia stretch jest właściwa do wszystkiego, co wiąże się z pakowaniem. To sprawia, że jest tak bardzo uniwersalna. Można w nią zapakować kostkę brukową, cement, cegły. Praktycznie wszystko. Można ją zastosować w różnych sklepach oraz magazynach. Można też dzięki niej składować towar na paletach. Używa się jej również do pakowania żywności w sklepach spożywczych. Jest odpowiednia do owijania owoców, warzyw oraz mięsa. Dzięki niej są dużo dłużej świeże. Folia stretch jest bardzo często stosowana również w przemyśle. Znajduje się w prawie każdym domu i w firmie. Przede wszystkim używa się jej do pakowania żywności, w tym pieczywa oraz kanapek śniadaniowych. Folia stretch bardzo dobrze izoluje wszelkie zapachy.
Folia stretch z nadrukiem - najlepsze rozwiązanie dla firmy
Folia stretch z nadrukiem stanowi bardzo silny element promocyjny. Eksperci od marketingu już od wielu lat mówią o tym, że skuteczna reklama nie powinna opierać się na głośnej, nachalnej kampanii, ponieważ odbiorcy uznają ją za zbyt uciążliwą, zbyt inwazyjną i męczącą. Dobra reklama musi być zaskakująca, zarówno pod względem formy, jak i przekazu. Forma musi być ciekawa, oryginalna, interesująca i wartościowa. Dobrze jest również, gdy zachowuje estetykę oraz funkcjonalność. Te wszystkie cechy spełnia folia stretch z nadrukiem. Jest środkiem doskonale sprawdzającym się przy skutecznej oraz efektywnej reklamie. Dzięki nim zabezpieczysz paczki, w których będą sprzedawane przez Ciebie produkty oraz drobne upominki i gadżety.
Dla firm internetowych
Folia stretch z nadrukiem jest bardzo często wybierana przez sklepy internetowe oraz firmy, które oferują produkty przez sprzedaż wysyłkową. Folie stretch z nadrukiem bardzo dobrze sprawdzają się nie tylko jako zabezpieczenie przesyłek, ale są również nośnikiem bardzo ważnych informacji. Widoczne na nich logo, motto firmowe, albo komunikat reklamowy jest funkcjonalną formą promocji, zarówno w odniesieniu do samego przedsiębiorstwa, jak i świadczonych przez nie usług. - Folia stretch z nadrukiem to również wyróżnik, który potwierdza profesjonalizm oraz dbałość oraz szacunek firmy do obsługi klienta. Z tego względu wiele firm, daje możliwość zamówienia u nich na indywidualne życzenie oraz zgodnych z projektem danego przedsiębiorstwa folii stretch z nadrukiem - mówi specjalista z firmy Pakowania24.pl. Folia stretch z nadrukiem wykonywana jest z najwyższej jakości materiałów. W dodatku jej produkcja przeprowadzana jest w oparciu o Twoje wytyczne, więc są zgodne pod względem wymiarów, koloru, kształtu i długości nadruków. Folie stretch z nadrukiem są odporne na warunki atmosferyczne, takie jak wysoka i niska temperatura, opady lub intensywne nasłonecznienie. Nie tracą przy tym nic ze swoich walorów estetycznych. Folia stretch z nadrukiem może być stosowana zarówno do zabezpieczenia przeznaczonych do transportu przesyłek, jak i do magazynowania składowanych przedmiotów. W dodatku z uwagi na wysoką jakość wykonania oraz odporność na działanie czynników atmosferycznych, folie stretch mogą być stosowane również na otwartym powietrzu lub na zewnątrz budynku. Folie stretch z nadrukiem są doskonałą metodą reklamową i materiałem, który silnie oddziałuje na odbiorców nadrukowanego na nim logo. Utrwalają one wizerunek marki w świadomości klientów.
Fot. Wikimedia/Yumi Kimura