Każdy operator mobilny w Polsce ma własną aplikację, do której pobrania zachęca swoich klientów. Wiele osób tego nie robi, co można zrozumieć, natomiast istnieją powody, dla których warto taką aplikację mieć i regularnie się do niej logować. Zdradzamy je w naszym poradniku.
W aplikacji masz widok wszystkich opłat naliczonych przez operatora, możesz sprawdzić, jak wysoką fakturę otrzymasz w następnym okresie rozliczeniowym, pobrać fakturę czy po prostu kontrolować swoje wydatki.
Z poziomu aplikacji mobilnej można opłacić fakturę za usługi mobilne, bez konieczności logowania się do banku i wypełniania wszystkich pól do przelewu. Operatorzy współpracują z dostawcami różnych bramek płatniczych, jak np. Autopay.
W aplikacji mobilnej od razu pojawiają się informacje na temat wszelkich promocji organizowanych przez operatora, jak np. możliwość przejścia na wyższy pakiet bez dodatkowych opłat czy przedłużenia umowy z jakimś atrakcyjnym gratisem.
Wielu operatorów mobilnych zachęca do korzystania z aplikacji poprzez prezenty dla klientów. Przykładowo: logując się do apki otrzymasz 10 GB Internetu do wykorzystania w danym miesiącu. Niby niewiele, ale cieszy, prawda?
Z poziomu aplikacji mobilnej możesz samodzielnie włączać i wyłączać różne usługi, na przykład Internet w roamingu, co jest bardzo wygodne i nie wymaga każdorazowego kontaktu z infolinią czy czatem operatora.