Gadżety reklamowe – reklama na miarę XXI wieku

Marek Szydełko
17.02.2017

Drukowane ulotki i inne tradycyjne metody powoli odchodzą w zapomnienie.

W dzisiejszych czasach bardzo wielu z nas staje przed wyborem jaki sposób reklamy wybrać. Nie jest to łatwy wybór, a ostatnimi czasy coraz więcej osób decyduje się jako sposób reklamy wybrać gadżety takie jak właśnie pendrive, które z pewnością zasługują na miano gadżetu reklamowego XXI wieku. Drukowane ulotki i inne tradycyjne metody powoli odchodzą w zapomnienie.

Pendrivy to doskonałe gadżety reklamowe, które na długo pozostają z obdarowanymi.

Niewątpliwie każdy szukający nowych rozwiązań dla swego biznesu rozmyśla nad kosztem takiego przedsięwzięcia. Możemy zapewnić Was, iż nie jest ponad wasze możliwości!

Już na samym początku pojawiają się bardzo ważne pytania. Odpowiedzi na nie na pewno ułatwią wybór gadżetów – pendrive odpowiednich dla waszej firmy.

Możemy wyszczególnić trzy podstawowe problemy:

  • - kto będzie odbiorcą naszych gadżetów
  • - jaki jest cel, w związku z tym jaka pojemność będzie najlepsza
  • - jaki sposób znakowania będzie najlepszym rozwiązaniem dla naszej firmy

Niewątpliwie określenie odbiorcy naszych gadżetów reklamowych ułatwi nam podjęcie decyzji związanej z wyborem modelu. Wszelkie dostępne pendrive możemy - najprościej rzecz ujmując - rozdzielić na niskobudżetowe oraz te bardziej ekskluzywne.

Odbiorcą naszych gadżetów może być nasz nowy lub obecny partner, klient, pracownik czy też kierownik. Dla każdego z tej grupy będziemy w stanie zaoferować zupełnie inne rozwiązania. Jeśli celem naszych gadżetów będzie dotarcie do jak największej ilości odbiorów rekomenduje się skupienie na modelach z najniższej oraz średniej półki, natomiast dla obecnych współpracowników, w celu umocnienia współpracy oferujemy modele mniej popularne, bardziej zapadające w pamięć.

Kolejną bardzo istotną kwestią jest kwestia pojemności. Jeśli zamierzamy rozdać pendrive jak największej ilości odbiorców, z związku z czym będzie potrzebnych dużo gadżetów, w celu zmniejszenia kosztów polecamy te mniejsze pojemności. Tradycyjne pendrive zaczynają się już od 1 GB.

Jeśli szukamy prezentów dla naszych współpracowników, które miałyby stać się narzędziem ich pracy radzimy rozpatrzeć pojemności minimum 8 GB.

Ponadto zawsze trzeba wziąć pod uwagę czy na nasz gadżet zamierzamy nagrać jakieś pliki, gdyż ich pojemność także musi zostać uwzględniona.

Równie ważnym, jak nie najważniejszym zagadnieniem pozostaje kwestia znakowania. Zmniejszyć koszty gadżetów reklamowych możemy wybierając znakowanie grawerem laserowym, jest to najtańsza i jednocześnie najpopularniejsza metoda znakowania gadżetów metalowych, aluminiowych, drewnianych oraz skórzanych. Warto dodać, iż wyłącznie grawer jest trwałą metodą nanoszenia logotypu. Musimy zaznaczyć, iż nie mamy możliwości wyboru koloru graweru.

Jeśli interesuje znakowanie w kolorze warto rozpatrzeć metodę tampondruku, polecamy ją jednak dla większych ilości, gdyż przy małym nakładzie jest dość kosztowna. Każdy kolor przygotowywany oraz nakładny jest osobno, w związku z czym może pojawić się problem przy drobnych elementach logotypów.

Dla bardziej kolorowych logo polecamy wszelkie modele plastikowe, wśród nich bardzo popularny model w kształcie karty kredytowej. Modele plastikowe najczęściej znakujemy full color. Pozwala nam to nadruk nawet takiej grafiki jak zdjęcie.

Jak widać rynek gadżetów reklamowych oferuje bardzo szeroki wybór i daje wiele możliwości. Jak to wychodzi można spojrzeć na stronie usbprezent.pl. Ale nie zawsze zakup pendrive reklamowych oznacza duże koszty. Zmniejszając pojemność kości pamięci oraz wybierając logo naniesione metodą graweru laserowego można znacznie zmniejszyć koszty, a prezent w postaci pendrive na długo zostanie z naszym partnerem!

Komunikat prasowy

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie