Opinie hosting w Home.pl
Gdy w końcu stracę cierpliwość na rozwiązywaniu problemów moich klientów, którzy korzystają z usług firmy home.pl - piszę kolejny artykuł na bloga.
Pozycjonuję stronę klienta w domenie X.pl. Nagle wszystkie wyniki (na wszystkie frazy po 3 miesiącach w top 3) drastycznie spadają.
Okazuje się , że od mniej więcej tygodnia domena nie działa (subdomeny działają)
Wina oczywiście leży po stronie dostawcy usługi hostingowej czyli HOME.PL
Pierwsza próba zgłoszenia problemu - to CZAT pomocy technicznej"
Jak wygląda pomoc techniczna przez czat na home
ID rozmowy: LG5BP7E
Łączę z serwerem...
KC*:
Witaj serwisturbin, w czym mogę pomóc?
x:
Nie działa mi strona
nic nie było zmieniane w konfiguracji serwera
żadami naprawienia sytuacji
wersje niem i ang działają
KC*:
Prosze o chwile cierpliwosci, juz to sprawdzam.
KC*:
Rozmowa została automatycznie zamknięta wskutek braku aktywności przez określony czas. Dziękujemy i zapraszamy ponownie.
Rozmowa została automatycznie zamknięta wskutek braku aktywności przez określony czas. Dziękujemy i zapraszamy ponownie.
Czat zamknięty
Jak widać pomoc techniczna przez czat oferowany przez home świetnie działa.
Dzwonię więc.
tel. do Home, konsultant: ŁJ* , godz: 14.33
Konsultant stwierdza usterkę ( w usługach home.pl) - zadzwoni lub napisze z wyjaśnieniami i przystępują do naprawy.
cdn, 05.02.
-------------------------
Zakończenie sprawy:
Po 3 godzinach strona nadal nie działa.
Piszę ponownie przez chat on-line.
konsultant nie wie o co chodzi, znowu wyjaśniam mu temat
znajduje zgłoszenie ale ma zapisane inną usterkę.
Ponawiam prośbę o naprawę i ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ ( powód usterki).
Po kilku godzinach strona działa.
Powód usterki i wyjaśnienia nie docierają do nas (dziś jest 14.02.)
Po raz kolejny ostrzegamy klientów przed usługami firmy HOME.pl
---------------------------------
* nazwisko i imię usunięte na prośbę firmy Home.pl