Pozycjonowanie - pierwsze kroki - jak się przygotować

Maciej Piwowski
11.09.2014

Podejmując usługę pozycjonowania warto być świadomym, że jest to proces połączony często z budową marki. Dlatego warto by oba te działania współgrały ze sobą.
Często bowiem klienci najpierw pozycjonują swoją stronę - a dopiero później wprowadzają na niej "porządek".  Zanim zamówisz usługę pozycjonowania należałoby zamówić audyt stron www który pozwoli ocenić czy ściągnięcie użytkowników na Twoją stronę poprzez pozycjonowanie przyniesie realne korzyści (czy klienci wykonają oczekiwaną przez Ciebie czynność np. zakup towaru). Dlaczego o tym piszę? Bo choć wydaje się to oczywiste wielu klientów chce pozycjonować swoje serwisy pomimo tego, że nie są one odpowiednio przygotowane, przez to nakłady związane z pozycjonowaniem im się nie zwrócą.
I podobnie jak dobra marka wymaga czasu by stać sie rozpoznawalną i silną - podobnie przy pozycjonowaniu jest potrzeby określony czas i nakłady by osiągnąć cel.

Jak przygotować się do pozycjonowania:

  • zamówić audyt stron www
  • przygotować listę słów kluczowych ( słowa kluczowe - informacje dodatkowe )
  • zamówić domeny dodatkowe ( najlepiej związane ze słowami kluczowymi)
  • zamówić odpowiedni system statystyk ( statystyki na strony www )
  • przygotować dane dostępowe do strony pozycjonowanej (niezbędne będzie wprowadzanie pewnych zmian


Najważniejszy obecnie element wspomagające pozycjonowanie oraz budowę marki:

  • budowa serwisu tematycznie powiązanego z działalnością firmy
    • przygotowanie serwisu www + szata graficzna + samodzielne prowadzenie i przygotowywanie artykułów - za darmo w projekccie WORTALE.NET (www.wortale.net) / uwaga serwis musi być niekomercyjny! artykuły specjalistyczna a nie reklamowe!/
Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.