Podejmując usługę pozycjonowania warto być świadomym, że jest to proces połączony często z budową marki. Dlatego warto by oba te działania współgrały ze sobą.
Często bowiem klienci najpierw pozycjonują swoją stronę - a dopiero później wprowadzają na niej "porządek". Zanim zamówisz usługę pozycjonowania należałoby zamówić audyt stron www który pozwoli ocenić czy ściągnięcie użytkowników na Twoją stronę poprzez pozycjonowanie przyniesie realne korzyści (czy klienci wykonają oczekiwaną przez Ciebie czynność np. zakup towaru). Dlaczego o tym piszę? Bo choć wydaje się to oczywiste wielu klientów chce pozycjonować swoje serwisy pomimo tego, że nie są one odpowiednio przygotowane, przez to nakłady związane z pozycjonowaniem im się nie zwrócą.
I podobnie jak dobra marka wymaga czasu by stać sie rozpoznawalną i silną - podobnie przy pozycjonowaniu jest potrzeby określony czas i nakłady by osiągnąć cel.
Jak przygotować się do pozycjonowania:
Najważniejszy obecnie element wspomagające pozycjonowanie oraz budowę marki: