Problemy z Android Auto na Samsungach S23, S23+ i S23 Ultra

Jerzy Biernacki
15.05.2023

Najnowsza generacja flagowca koreańskiego producenta zbiera świetne recenzje, co przekłada się na równie dobrą sprzedaż. Samsung S23, S23+ i S23 Ultra zaliczył fantastyczny debiut, z dwukrotnie większą liczbą zamówień w porównaniu z poprzednikiem. Telefony rzeczywiście są znakomite, ale i w nich pojawiają się drobne problemy. Jeden z nich dotyczy niedziałającej funkcji Android Auto, co zgłasza coraz więcej użytkowników.

Na czym polega problem?

Osoby, które korzystają z Android Auto w samochodzie, po przejściu na Samsunga Galaxy S23, S23+ lub S23 Ultra odnotowują brak możliwości połączenia smartfona z pojazdem. Funkcja Android Auto po prostu nie działa, choć wcześniej takie problemy nie występowały.

Nie wiadomo, co dokładnie powoduje tę komplikację – czy wina leży po stronie oprogramowania Samsunga, czy może producenta samochodu. Nikt oficjalnie nie zajął w tej sprawie stanowiska, a użytkownicy tylko się irytują (w końcu flagowiec koreańskiej marki nie jest tanią „zabawką”).

Na ten moment największe problemy występują w samochodach grupy Volkswagena. Użytkownikom zaleca się przede wszystkim zaktualizowanie aplikacji Android Auto do najnowszej wersji, zresetowanie telefonu oraz systemu inforozrywki w samochodzie. Jeśli to nie pomoże, to pozostaje czekać, aż problem zostanie rozwiązany na poziomie Samsunga lub Google.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie