Netflix to wciąż najpopularniejsza platforma streamingu wideo w naszym kraju. Choć wielu użytkowników narzeka na ceny i coraz gorszą jakość contentu, to jednocześnie Netflix nadrabia świetną użytecznością i dostępnością na praktycznie każdym urządzeniu. Z aplikacją bywają jednak problemy. Szczególnie częsta jest sytuacja, w której Netflix nie działa na smartfonie. Co można na to poradzić?
Najczęstszą przyczyną niedziałania aplikacji Netflix na telefonie jest wolny Internet. Jeśli korzystasz z połączenia z siecią Wi-Fi, to spróbuj podejść bliżej do routera oraz przeprowadź test jakości połączenia.
Internet po Wi-Fi nie działa dostatecznie dobrze? W takim razie spróbuj uruchomić aplikację Netflix w trakcie korzystania z danych komórkowych. Jeśli i to nie pomoże, to trzeba szukać dalej – najwyraźniej wina nie leży po stronie Internetu.
Kolejną rzeczą do wykonania samodzielnie jest zamknięcie aplikacji. Pamiętaj, aby nie ograniczać się tylko do zamknięcia okna. Wymuś jej zamknięcie poprzez dłuższe przytrzymanie ikony lub przechodząc do ustawień systemowych.
Netflix nadal nie działa? W takim razie pozostaje Ci już tylko wyłączenie i ponowne włączenie telefonu – możesz to zrobić poprzez restart urządzenia. Często to rozwiązanie rzeczywiście załatwia sprawę.
Jeśli żaden z tych sposobów nie zadziałał, to spróbuj jeszcze odinstalować i ponownie zainstalować aplikację, a jeśli i to nie pomoże, wówczas zostaje Ci już tylko skontaktować się z supportem Netflixa.