Play wprowadza zmiany w usłudze „Dolicz do rachunku”

Jerzy Biernacki
04.01.2025

Klienci sieci Play od pewnego czasu otrzymują SMS-y z informacją o zmianach w popularnej usłudze „Dolicz do rachunku”, która pozwala użytkownikom na wygodne opłacanie usług VOD oraz zamówień z Google Play i App Store w ramach rachunku za usługi telekomunikacyjne. Aby nadal korzystać z tej opcji po 10 listopada 2024 r., użytkownicy muszą wyrazić zgodę na kontynuację usługi. Jak to zrobić?

Jak wyrazić zgodę na dalsze korzystanie z usługi „Dolicz do rachunku” w Play?

Pierwsza metoda to kontakt z infolinią – wystarczy zadzwonić pod numer *500 lub odwiedzić najbliższy salon Play.

Szybciej będzie wysłać SMS-a na numer *303 z jedną z dostępnych kwot (0, 35, 70, 100, 200, 300, 400) w zależności od preferowanego limitu. Przykład: wysłanie SMS-a o treści „200” ustawia limit na kwotę 200 zł i jednocześnie stanowi automatyczne wyrażenie zgody na korzystanie z usługi.

Użytkownicy aplikacji mobilnej Play24 mogą zażyczyć sobie kontynuowania usługi właśnie z poziomu aplikacji. Wystarczy wejść w sekcję Twoje Konto, wybrać opcję Zarządzaj numerem i przejść do Blokady i limity, a następnie kliknąć w Usługa Dolicz do Rachunku i potwierdzić akcję.

Po zakończeniu procesu użytkownik otrzyma SMS z potwierdzeniem, a domyślny limit wydatków zostanie ustawiony na 70 zł, z możliwością późniejszej modyfikacji.

Jeśli nie potwierdzisz chęci dalszego korzystania z usługi, to zostanie ona automatycznie wyłączona po 10 listopada 2024 roku.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie