Pozycjonowanie rynku

Jerzy Biernacki
10.09.2013

Opracowanie projektu wizerunku oraz oferty firmy, którego celem jest zajęcie widocznego miejsca w świadomości rynku docelowego.
Wynikiem pozycjonowania powinno być kreowanie zorientowanej na klienta propozycji wartości - nieodpartego powodu, dla którego rynek docelowy powinien kupić dany produkt.

Rodzaje rynków docelowych, wprowadzony podział według:

  • rodzaju dóbr będących przedmiotem obrotu
  • zasięgu geograficznego
  • głównych miejsc produkcji i konsumpcji
  • relacji popytu do podaży
  • swobody dokonywania transakcji na rynku
  • zorganizowania rynków
  • kryterium skali lub wielkości transakcji
  • charakteru transakcji handlowej
  • stopnia zaspokojenia potrzeb
Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.